lets dance hela kvällen

igår blev det ingen utgång för mig och marina. vi blev hemma istället, men det var nog lika bra. blev en mys kväll med familjen istället. vi kollade på finalen av lets dance och åt princess tårta. tyvärr så vann magnus vilket jag icke trodde, trodde verkligen att laila skulle vinna. hon va ju helt obeskriftlig, så himla duktig och inte bara det hon är så himla vacker för att va 35 +.



just nu sitter jag här och väntar på att mami ska duka fram frukosten, så damn hungrig är jag. somnade runt tolv slaget i soffan i vardagsrummet. det dröjde inte länge fören adnan väcker mig och undrar om jag ville äta pannkakor med han. pannkakor missar jag aldrig så sjukt gott med nutella på. oh mums! blir kanske även stan idag med mami min. känner att jag behöver införskaffa mig lite nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0