matte i fyra timmar

jag är helt slut. har pluggat matte sen kl tjugo över sju. känner inte av hjärnan längre, den orkar inte tänka mer, ser bara en dusch och sängen framför mig vilket kommer bli nu efter denna inlägg. kan ni tänka er? har pluggat matte i fyra timmar. rätt duktigt av mig, men så blir det när man missat runt fyra timmar av matten denna vecka och förra veckan. hade ju hörselgångsinflammation. men iaf går provet bra imorgon då jävlar ska jag till stan efteråt och unna mig något nytt. nä ni nu ska jag hoppa in i duschen och därfter väntar sängen. ni får sussa söt snyggingar. natti natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ush, matte i en minut är döden för mig. FYRA TIMMAR? Det är ett mirakel att du lever. =)

2009-03-20 @ 10:26:00
URL: http://www.munkakvarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0