seg och otroligt trött


 

vaknade runt tio slaget. otroligt seg fick mig ingen alls sömn i natt. somnade runt ett. vaknar kl halv tre av ett ljud utanför oss på parkeringen. ljudet va så högt att jag flög upp ur sängen och trodde att någon bröt sig in genom mitt fönster i rummet. drar upp rullgardinerna och ser tre polisbilar utanför och jag som är så rädd väcker mami och pappi. pappi går upp och kollar ut genom fönstret och uppfattar att de va någon explosion. någon bil eller så försökte dem råna automaten. försöker somna om men kommer ingen vart dö hungrig, rädd och ledsen. rullar runt i sängen för att försöka somna, men kommer ingen vart istället får jag någon slags panikångest och faller ut i tårar. gick upp och tog mig en dusch sen la jag mig igen, somnade runt halv sex på morgonen.


nu ska jag upp och äta
en otroligt god frukost min älskade mami gjort, sen blir det förmodligen en promenad med henne och därefter plugg med pappi. kommer ingen vart med min matte b haha. otroligt segt och jag som vill få vg i matte b också. nu ska jag gå och äta pussi älsklingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0