vilken jobbig dag



tok trött är bara förnamnet just nu även fast jag sovit från klockan ett igår kväll till elva idag. känns som jag behöver ett antal timmar till tills jag blir hel igen.

men iaf kom precis hem ifrån sjukhuset. blev visst icke bedömd att ha öroninflammation ist extern otit. något jag kommer ha flera år till men som skulle gå bort med åren. de därför jag jämt har ont i huvudet sa dem. fick även droppar som jag skulle droppa tre gånger per dag i en vecka sen back till sjukhuset igen.

strax ska jag hoppa in i badrummet med inpackning och hela köret. sen tänker jag ha inpackningen i håret med en påse på huvudet några timmar. håret blir verkligen mjukt och lent. ni borde prova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0