det skriker huvudvärk om mig

jag har sån jävla huvudvärk tror jag aldrig haft så ont och så länge som nu. mamma tappade en av mina parfym flaskor igår och den gick sönder så hela lukten har satt sig på golvet, databordet, sängen och väggen. det går fan inte att vädra bort och knappt tvätta bort. mamma och jag har skurat golvet, torkat och vi har bytt lakan. vi har även haft fönstret helt öppet, men tror ni det gått bort? ne! jag har suttit i rummet hela dagen, jag har sovit i rummet och jag har andats in lukten hela dagen. huvudet spricker! jag tål inte starka parfymer och det va ingen vanlig parfym heller, det var dolce gabbana. den är dödligt stark! tror jag sover i vardagsrummet inatt. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0