en lång shopping dag



jag kom hem runt sju tiden. va på ikano hela dagen med mor min. blev en hel del shopping för både mig och henne. köpte nog världens snyggaste jeans och jag som är så kräsen när det gäller jeans. blev även en hel del underkläder, ett par leggings och två linnen. köpte även en klädstång eller vad man nu ska kalla de som jag ska ha i mitt rum. pappa byggde upp det åt mig och hjälpte mig att hänga upp lite plagg på den och skor under. så snyggt! sen lunchade vi på världens godaste restaurang jag och mamma. vi köpte även med oss två plagg till bror och pappa. pappa fick två peak tröjor och bror ett par shorts han ville ha.

strax ska jag äta sen ska jag ta på mig och iväg till min vän. ska sova över där inatt och därför blir det inga fler inlägg förrän imorgon och imorgon blir det heller inte många för då ska jag plugga, men håll ut. pussi puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0