hård träning

jag är tillbaka! har varit en mycket skön helg med familjen och släcktingarna i vadstena. jag njöt så gått jag kunde av den korta helgen med dem. vi har ätit otroligt god mat, skrattat så tårarna rann och umgåtts bara.

idag blev det skola sen hem äta en snabbis och därefter vänta träningen. tränade rätt hårt idag, i nästan två hela timmar! kom hem runt halv nio och nu ska jag hoppa in i duschen, äta och sen väntar sängen.

haha haha haha just ja. såg även min statistik. den va som högst i helgen?! haha och de lustiga är att i helgen uppdatera inte jag nått. är det då ni läser den som mest? då jag icke uppd?! haha haha!

Kommentarer
Postat av: anesa

(L)

2009-05-06 @ 16:21:17
URL: http://asiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0