i am happy camper



jag orkar inte, jag vill inte och jag gör allt bara för att inte plugga. helvete också! jag orkar inte ha matte prov imorgon. jag orkar bara inte, men jag måste. algebra går inget bra för mig och därför måste jag plugga ordentligt för att klara provet imorgon. klarar jag provet imorgon då jävlar ska jag in till stan och shoppa loss. ska även boka tid hos frisören. vet precis hur jag ska ha håret nu. har velat fram och tillbaka men nu är jag redo för saxen. håret har blivit otroligt långt och det är dags att snygga till de. de ska bli mycket ljusare med olika ljusa nyanser i och så ska de bli halvlångt med tjocka stora lockar. jag kommer känna mig som en prinsessa mhmmm. pussi puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0