i min ensamhet

hon har varit i sin ensamhet och vandrat, vandrat runt vidinsjö och hem igen. hon hade med sig sin ipod medan mobilen vila hemma. det va skönt. hon fick sig en bra fundering kring känslorna. . .



nu hade jag tänk ta mig en dusch, en lång dusch och därefter sätta mig och göra mitt arbete som ska in senast två imorgon. annars blir det ig på arbetet! det har vart skönt att bara skita i ett arbete och inte känna press att jag måste va bäst och få bäst betyg. har även pratat med natur läraren och jag nöjer mig med ett vg - jag behöver inte ha mvg i allt, det är få som har. jag ska sluta att pressa mig själv till det sista. arbetet som ska in imorgon skriver jag på en timme. mer än två sidor ska det inte va och jag vet att det kommer bli bra betyg även fast jag inte pressar mig till det högsta. nu ska jag ta en lång dusch och missa inte låten ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0