tesko meni sa tobom



sitter här för mig själv och äter jordgubbar med grädde och glass. egentligen så skulle jag befinna mig i fina vadstena nu, men det blev aldrig av idag. vi fick gäster och dem har fortfarande inte åkt hem än. imorgon åker jag iallafall. bussen åker runt ett tiden. jag saknar min älskade faster och min ur söta fjortis kusin. ibland kan jag få såna damp på henne för hon just är en fjortis, men jag va ju själv i den där ålder en gång i tiden så jag borde ju förstå.

hela dagen har jag tillbringat med min familj och gäster. vi har vart ute i det fina och grillat. till köttet blev det sallad, potatissallad, pommes och kroketter och det satt väldigt gott i våra hungrade magar.

ikväll har jag en lite sak planerad. nämligen bio! de ska bli en skräck film med min älskade vän. bion börjar halv tio så innan det blir det förmodligen en fika eller något. pussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0