ubila me tvoja laz

sitter på min stora balkong nu med datorn i knät. mamma står i köket och serverar fram frukosten. de vår nu, alla är glada, ingen som mumlar nyvaket. de ska bli en stor frukost allt från kokta ägg och uppåt. mamma små sjunger till låten som spelas ur högtalarna, hon verkar lycklig. en dag vill jag bli som min mamma, hon är en stark förebild för mig. stark kvinna som vågar säga vad hon tycker och tänker utan några alls konsekvenser. idag ska vi även få gäster. pappa har varit och stor handlat, handlat allt som behövs för en grill dag. jag funderar även på att ringa min goda vän, be henne komma hit och äta med oss idag. det hade inte vart fel! nu ska jag in till köket, här strålar solen för starkt som aldrig förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0